hirdetés

A közmédia szerint nem túlzás azt állítani, hogy az ország egy jelentős része a tévé előtt töltötte a nyarat. Ez azonban nem azt jelenti, hogy sokan unatkoztak, hanem éppen ellenkezőleg: a szórakozás tartotta otthon az embereket.

Szurkolás a körúton EbElőbb a labdarúgó-Európa-bajnokság, majd az olimpia szegezett milliókat az M4 Sport és az M5 képernyői elé. 

Mennyit tévéztünk a nyáron, mit reklámoztak nekünk? Mit néztünk a legtovább, a legtöbben, a legkitartóbban? Ezekre a kérdésekre is választ ad a Nielsen Közönségmérés grafikája, amely egyetlen ábrán foglalja össze a nyár legérdekesebb adatait.

Az olimpia idején a sport tematikájú műsorok a sugárzási idő 8,2%-át tették ki, ami a tavalyi évhez képest 22%-kal volt több. A nézők tévénézési idejük 17,6%-át töltötték sportműsor nézésével a tavalyi 4,9%-hoz képest. A labdarúgó-Európa-bajnokság 84 élő és ismételt mérkőzéseinek műsorkörnyezetében mintegy 34 órányi reklámot sugároztak a televíziók, összesen 5594 darabot. A reklámok között abszolút első helyen végeztek a szeszes italok hirdetései 726 darabot láttunk belőlük, ebből 666 sörreklám volt – derül ki az adatokból.

(Forrás: MTVA)