Szakmai díjat nyert a British Telecommunications
A régió legjobb egyetemi együttműködői partner díját nyerte el a British Telecommunications. Az évente megrendezett, 10 ország szolgáltató központjait díjazó nemzetközi gálán kapott elismerést a brit cég magyarországi szolgáltató központja Varsóban. A közép-kelet-európai SSC szektorból, 170 vállalat vett részt a CEE Shared Services and Outsourcing Awards gálán, ahol a BT példamutató egyetemi-partnerségi programjáért kapott fődíjat.
BT értékrendjének megfelelően fontos a tudásba való befektetés, amelyet már középiskolákkal történő együttműködések során megkezd, majd egyetemi, felsőoktatási képzések útján teljesít ki a vállalat. A BT tavalyi évben indított átfogó, háromoldalú együttműködést a Debreceni Egyetemmel és Debrecen városával, amelyben a cég többek között középiskolák és az egyetem informatikai eszközparkjának frissítésével, egyedülálló ösztöndíjprogrammal, üzleti kompetenciák képzési programjának kialakításával, fejlesztésével, valamint üzleti nyelvi oktatási programmal vesz részt. A most elnyert nemzetközi díjjal a cég oktatási iránti elkötelezettségét ismerték el és állították példaként a többi régióbeli SSC vállalkozás elé. A BT a hazai SSC-k közül elsőként kötött együttműködési megállapodást az Edutus Főiskolával is, annak érdekében, hogy a szektor számára fontos, gyakorlati tudást adhasson át a hallgatóknak. A díj átvételekor Szabó Zoltán, ügyvezető igazgató hangsúlyozta: „Befektetünk a fiatalok képzésébe már a középiskolában és később az egyetemen. És befektetünk a munkavállalóinkba, gyakorlati képzéssel, versenyképes jövedelemmel és izgalmas karriert biztosító pályatervezéssel”. Mint a cégvezető elmondta, a BT számára kiemelt terület az oktatás: ez része a cég globális értékrendjének és magyarországi jelenlétének is. – Vállalatvezetőként tudom, hogy mekkora jelentősége van annak, ha valaki jól prezentál, ügyesen tárgyal, vagy hatékonyan gazdálkodik az idejével. És azt is tudom, hogy ezeket a készségeket csak a legritkábban lehet az oktatási rendszer keretei között elsajátítani – mutatott rá Szabó Zoltán, aki ezzel indokolta, miért kulcsfontosságú a BT számára, hogy az üzleti készségek fejlesztését elvigyék a középiskolákba és az egyetemekre egyaránt. Aki az informatika területén sikeressé szeretne válni, annak nem elég az elméleti tudást elsajátítania, hanem a gyakorlati problémákra és azok megoldásaira is fel kell készülnie. A BT munkatársai az egyetemi képzés részeként igyekeznek komoly tapasztalataikat átadni ezen a téren a diákoknak. A BT 1999-ben a gyorsan növekvő kelet-közép-európai piacon elsőként nyitotta meg budapesti irodáját. 2007-ben jelenlétét tovább erősítve Magyarországon hozta létre Európai Szolgáltató Központját (BT ROC), amely ma már két telephelyen, Budapesten és Debrecenben, összesen több mint 2000 főt foglalkoztat. A brt vállalat a BT 1999 óta van jelen Magyarországon. A kelet-közép európai régió üzleti tevékenységét a kezdetektől irányító iroda mellett a cég 2007-ben hazánkban hozta létre európai szolgáltató központját (BT ROC) – egy budapesti és egy debreceni irodával. A BT (ROC – Regional Operations Centre) Regionális Szolgáltató Központ a belső üzleti és támogató folyamatok központosítása, egységesítése, és optimalizálása révén hozzájárul a BT globális üzleti folyamatokat átalakító stratégiájához, ezzel jelentős értéket hozzáadva növeli az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások hatékonyságát és színvonalát. A BT magyarországi tevékenysége az elmúlt 9 év során mára Magyarország egyik legnagyobb és legkomplexebb szolgáltató központjává, és a BT stratégiai bázisává vált. A központ 20 különböző nyelven nyújt szolgáltatást többek közt ügyfélmenedzsment, pénzügyi és számviteli, valamint üzleti adminisztráció területén a BT leányvállalatai, belső üzleti partnerei, valamint több mint 3000 kormányzati szervezet és multinacionális vállalat számára.
2017.02.06 08:05:05


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!