Mi köze Zugló exkapitányának az akadozó MagNet Bank kártyáihoz?
Komoly rumli van a MagNet Bank ügyfeleinek a kártyáival, úgy tűnik. Van, akinek nem igazán működik, van, akinek csak akadozik a kártyás fizetés, míg vannak olyanok, akik így a kényelmes kártyás fizetés helyett komoly kellemetlenségekbe keverednek. Az Esti Újság úgy tudja, az egyik szolgáltatója a banknak, aki a bankkártyákért felel, nemrég új tulajdonoshoz került. Ami a pesti pletykák szerint szintén regényes körülmények közt történt meg, így borítékolható volt a botrány. Hogy mindennek köze van-e az akadozó és kényelmetlen szolgáltatáshoz, egyelőre pontosan nem tudni. Az viszont tény, hogy a botrányosan működő cég eladásához igen sok köze volt Zugló volt kapitányának, aki a nemrég bebukott brókercégek és bankok felszámolójaként is ténykedik.

Az Esti Újság szerkesztőségét több MagNet Bank-os ügyfél kereste fel. Volt, aki elkeseredve mondta el búját-bánatát. Míg volt olyan, aki jogosan és felháborodva mesélte, hogy  eddig semmi baja nem volt a pénzintézettel, de most felháborító, hogy a kártyás fizetés nem megy vagy csak akadozva működik. Akartam fizetni, és nem tudtam. Nagyon kellemetlenül éreztem magam. Pár percig ment a huzavona de nekem óráknak tűnt, és pont egy olyan boltban voltam, ahol ismernek – mondta egy hölgy elkeseredve, aki neve közzétételéhez nem járult hozzá. Felháborító, hogy a saját számlámról nem tudtam pénzt felvenni a kártyámmal. Erre sosem volt eddig példa. Percekig szenvedett a gép, de pénzt nem kaptam. Sőt téves terhelések történtek a számlámon. Borzalmas, és én még  ezért fizetek – mondta haragosan Kiss Sándor. Természetesen megkerestük a MagNet Bankot is, amely a problémáról ügyfeleit már megpróbálta a saját honlapján értesíteni. Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy külső, rajtunk kívülálló technikai okok miatt a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyák használatában 2016. február 10-én előfordulhatnak átmeneti ideig tartó, kisebb fennakadások, amelyek mind a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyával történő kártyás vásárlásokat, mind pedig az ATM-en keresztüli készpénzfelvételi tranzakciókat érinthetik. Fennakadás esetén kérjük, forduljanak bankfiókjainkhoz, illetve telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai munkanapokon 6–24 óra között szintén készséggel állnak rendelkezésükre a (06-40) 20-40-60-as, valamint a hét bármely napján 0–24 óra között elérhető +36-1-766-4544-es telefonszámon. A bankkártyák használhatóságáról és a technikai probléma megoldásáról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket itt a honlapunkon. A kellemetlenség miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük! Üdvözlettel, MagNet Bank Az Esti Újság úgy tudja, a MagNet Banknak a szerződött partnere, amely a bankkártyás tranzakciók lebonyolításáért felel, új tulajdonosi körhöz került. A botrányok és a rossz kártyás tranzakciók hátterében ez is állhat. Az új tulajdonosi kör állítólag a brókerbotrányokba belebukó Buda-Cash és DRB Bankok révén kaphatott szerepet, és a pesti esti pletykák szerint vadregényes módon lettek új tulajdonosai a bankkártyás cégnek, amely többek közt a MagNet Bank ügyfeleit is kiszolgálja. Hogy pontosan történtek-e és milyen jogsértések a MagNet Bank kártyás szolgáltatásért felelős partnerénél, nem tudjuk, de ha volt ilyen, akkor azt  hamarosan kiderítjük és közöljük. Az viszont már most biztos és tény, hogy Zugló volt kapitányának igen sok köze van a most botrányosan működő bank kártyás szolgáltatást végző cég eladásához.
2016.02.11 09:23:33


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!