A busztársaság valamennyi hétvégi járatát lemondta. Hogy pontosan miért, az egyelőre titok. Azokat, akik interneten megvették a jegyüket, SMS-ben értesítették, hogy nem indul a buszuk, van, aki Erdélybe, van, aki Prágába nem tud elutazni. Hoppon maradtak. Feltehetőleg sok utasról lehet szó, mert az Orangeways legfőképp az olcsó járatairól híres. Természetesen az utasok bosszankodnak.
Telefonon nem elérhetők, visszajöttünk, hogy a pénzünket visszakérjük, de a kasszában ötezer forint van, nem kapjuk vissza a pénzünket, rendőrséget hívtunk – erről panaszkodott az egyik utas a
Tényeknek is.
A cég honlapján az utazási feltételek között elméletileg van egy pont, ami biztosítja a busztársaságnak, hogy szinte bármi is történik, az utasnak nem jár kártérítés. Nos, ez így szép és jó, de általában a bíróság szokta megmondani, hogy jár-e kártérítés vagy sem egy ilyen ügyben. Az utasok attól félnek, hogy a cég becsődölt, vagy hogy csalás áldozatai lettek. Az interneten ugyanis a társaság még mindig hirdeti a járatokat, miközben több olyat is töröltek, amelyről a honlapjukon azt állítják, megteltek. A rendőrség is vizsgálja az ügyet.
A szebb napokat látott Orangeways volt a Fradi buszos cége nem is oly régen még. Mindez érthető, mert a busztársaság csak azért működhetett, mert a Fradi-pályánál a pálya területén kialakított buszmegállót elméletileg bérelni tudja a sportklubtól. Hogy fizet-e érte, nem tudni. Régebben évi 25 milliót kellett volna kifizetnie az Orangewaysnek a Fradi felé, de ezt sem tette. Plusz biztosítania kellett a csapatok utaztatását. Mindezen mostani botrány nagyon nem jött jókor az Orangewaysnek, mert egyszer már Tolna megyében költségvetési csalás miatt kutakodtak náluk évekkel ezelőtt a NAV nyomozói. Most pedig pláne nem lenne jó a botrány, hisz az Orangeways nyerte el nemrég a Vár Midibusz-.tendert, többszöri nekifutásra, ami ügye több milliárd forintos üzletet jelent a társaságnak. Így azonban bármi megeshet.