Viszlát, táblázatkezelő! Helló, digitális asszisztens!
Felmérés készült a cégek digitális felkészültségéről Soha nem látott mértékben hódítanak az ügyfélkezelésben az elektronikus megoldások a koronavírus-járvány megjelenése óta – mutat rá egy új magyar felmérés. Idén 45 százalékkal nőtt az igény a korszerű, internetes alapú kommunikációs szoftver, a CRM-technológia iránt – derül ki a Moderator.hu felméréséből. A Customer Relationship Management, vagyis amikor egy cég nem a vevőszolgálati munkatárssal intézteti az összes megrendelésének az adminisztrációját, hanem digitális alapra helyezi azt át, már a mikro- és a középvállalatok körében is egyre népszerűbb. 
A Moderátor RendszerÉpítő Kft. idén nyáron egy felmérésben kérdezte a cégeket arról, hogy a korlátozások után növekedésre vagy bizonytalanságra számítanak. A kutatásukból az derült ki, hogy a 214 megkérdezett cég 57 százaléka növekedést vár, ez szinte egybe esik a CRM-szoftvert aktívan használó cégekkel. „A felmérés érdekessége, hogy a bizonytalan jövőt prognosztizáló cégek jellemzően nem használnak CRM-rendszert, a növekedésben lévő vállalkozások túlnyomó része azonban igen” – emeli ki Juhász Attila.  A szakértő hozzátette azt is, hogy a bevezetés mellett döntő ipari cégeknek 30 (!) százalékkal több lett az elfogadott árajánlata, mint azelőtt. Ez a Covid-járvány visszatérő hullámainak az ismeretében különösen jónak számít.
2021.10.25 19:40:22


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!