A luxus Merci számítógépe mindenre választ ad a Dózsa György úti balesetnél
A rendőrség szerint a Citroën Picasso vezetője nem adta meg az elsőbbséget a szemből érkező Mercedesnek a május 15-én történt, Dózsa György úti tragikus balesetben. Persze, ha száguldott a luxus Merciben ülő szegény vállalkozó, akkor lehet látni sem lehetett rendesen. Nekünk kezd olyan Ordacsehis érzésünk lenni, amikor a Fidesz akkori miniszterét vivő szolgálati Audi egy bekanyarodni akaró Trabantot talált telibe és haltak meg benne fiatalok. Ott is első körben a Trabantosra akarták kenni a balhét, de az RTL Akták című műsorának oknyomozása után minden másképp alakult.
A rendőrök szerint a Citroën várakozott azon a tragikus napon délután a Dózsa György úton, a Kassák Lajos utcai kereszteződés piros lámpájánál, hogy balra forduljon. A zöld jelzésnél pedig nem adta meg az elsőbbséget a szemből szabad jelzésre érkező autónak a luxus Mercis szegény nehéz fiúnak. A Mercedes a Citroën jobb oldalába csapódott nem kicsit. A nagy erejű ütközés mindkét autót feldobta a járdára, egy fát kettétörtek, a Mercedes ettől nem messze megállt, de a Citroën a trolibuszmegállóba csapódott. Mindezt Jámbor Zoltán a BRFK közlekedés-baleseti osztályának vezetője mondta a rendőrségi lapnak. A Citroën utasa, egy 23 éves budapesti férfi, azonnal életét vesztette, egy 37 éves férfi pedig a kórházban halt bele a sérüléseibe. (A kamerafelvételek alapján a fiatalember a jobb hátsó ülésen ült, 37 éves kollégája pedig előtte. Valószínűleg kirepültek az autóból.)  A Citroënt vezető 45 éves férfi súlyos mellkasi sérülésekkel került kórházba. Ők együtt, egy autóval mentek volna haza aznap a munkahelyükről. Megsérült még a balesetben a Mercedes 39 éves sofőrje is is, illetve három nő, akik a megállóban várakoztak. Egyikük, egy 62 éves asszony súlyosan. M. Richárd korábban elmondta, hogy a zöld lámpánál nyomott egy gázt, de nem emlékszik pontosan mennyivel ment. Az ütközés előtt viszont próbált fékezni. Habár a helyszínen nem találtunk féknyomot, ez nem jelent semmit, lehetséges hogy rövid idő alatt a fékrendszer még nem tudta kifejteni a hatását. Műszaki szakértő fogja majd megmondani, hogy a sofőr próbált-e fékezni, illetve hogy túllépte-e a sebességhatárt. A rendőrség halálos közúti baleset okozása miatt indított eljárást, egyelőre ismeretlen tettes ellen. Az pedig nagyon nem lesz mindegy, hogy a Mercis mennyivel repesztett ! Látható volt-e Mercis ? Lehetett-e érzékelni a sebességét a Mercisnek? S mit láthatott a még mindig életveszélyes állapotban lévő autós ?Szerencsére ez mind kiszámolható. A Merci sebességét pedig az autó fedélzeti számítógépe rögzítette a becsapódás pillanatában. De az már most úgy tűnik, hogy nem 50 és nem 60km/h –val jött a luxus autó !  
2017.05.24 13:26:22


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!