Vevőcsalogató tippek a webshopod sikeréhez
Az online térben történő vásárlás lehetőségei rendkívül szélesek. A vásárlók ugyanazon terméket több száz, sőt, több ezer webáruházból beszerezhetik. Nincsenek országhatárok, a világ másik végéről is vásárolhatnak a felhasználók. A webshoptulajdonosok pedig ugyancsak bárhonnan magukhoz csábíthatják a vevőiket.
A webes felületek sikerének azonban éppen ez a sok lehetőség az, ami a kárára válhat. Nehéz felkelteni a vásárlók figyelmét, miközben ennyi versenytársunk van. Mégis, van néhány olyan szabály, amelyet ha betartunk, sikeresebbek lehetünk, mint a konkurencia. Használjunk jó keresőoldalakat A legnagyobb keresőmotorok találati listáján nem könnyű előkelő helyet szerezni. Ráadásul mivel kevésbé szelektált a keresés, még inkább elveszhetünk a tömegben. Azonban a Wsfindhoz hasonló keresőfelületek megkönnyítik mindkét fél dolgát. A vásárlók konkrét szűrőkön keresztül kereshetik a megvásárolni kívánt termékeket. A webshopok pedig olyan felületet kapnak, amely valóban biztosítja számukra a megjelenést. Ha szeretnéd hatékonyabban elérni a potenciális vevőidet, érdemes megfontolnod az ezeken az oldalakon való jelenlétet. Ráadásul a gyűjtőoldalak praktikus funkciókkal csábítják a vevőket, így még nagyobb az esélyed, hogy valóban rád találnak. Extra lehetőségek a vásárlók számára Vannak olyan funkciók, amelyek nagyban megkönnyítik a felhasználók számára a megfelelő termékek megtalálását. Ilyen például az árak és a termékleírások összehasonlíthatósága. Emellett nagyon hasznos, ha különböző listákat, válogatásokat állíthatnak össze. Legyen szó születésnapról, esküvőről vagy karácsonyról, a vevő csupán összeállít egy terméklistát, amit megoszt az ismerőseivel. Ha ezek a termékek a te webshopodban is kaphatóak, máris tettél egy lépést a vásárlók felé. Ugyanez a helyzet a termékválogatásokkal. Ha készítesz egy külön kategóriát például “Tippek keresztelőre” elnevezéssel, máris megkönnyíted a vevőid dolgát. Hidd el, imádni fogják. Fizess annyit a marketingért, amennyit muszáj Egy sikeres vállalkozás a bevételének jelentős hányadát reklámra, marketingre költi. Az internetes megjelenések lehetőségei végtelenek, azonban korántsem biztos, hogy hatékonyak is. Vannak olyan hirdetési platformok, ahol akkor is fizetned kell, ha nem értél el kattintást, az adott reklámmal. Azonban léteznek olyan webhelyek, ahol csak akkor kell fizetned, ha a megjelenésed kattintást is generál. Vagyis a felhasználók elnavigáltak a te oldaladra. Könnyen belátható, hogy az utóbbi módszer jóval költséghatékonyabb megoldás. Figyelj a vásárlóidra Hiába a jól felépített webshop és a marketingfogások, ha nem tartasz kapcsolatot a vevőiddel. A visszatérő vásárlók biztos bázist jelentenek, azonban ezért meg kell dolgozni. Küldj hírleveleket, kérj visszajelzést a vásárlásokról. Köszönd meg a hűségüket, és orvosold gyorsan a felmerülő problémákat.
2021.06.24 14:51:54


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!