Kimegy a divatból a tanga
A nők már a bugyijukat is csak magukért választják. Folyamatosan csökken a tangák iránti kereslet, a nők évek óta inkább kényelmesebb alsóneműket vásárolnak. A hosszú derekú, nagymamás vagy Bridget Jonsos, de még a fiúsabb fazonok is népszerűbbek.
    Az amerikai NPD Group piackutató adatai szerint a tangák értékesítése az elmúlt évben több mint 7 százalékkal esett, a magasabb derekú fazonokból pedig 17 százalékkal többet adtak el, mint tavaly. Erica Russo, a Bloomingdal kiegészítők, kozmetikumok, intim ruházati részlegének igazgatója a New York Timesnak a változást azzal indokolta, hogy amint a hosszított derekú szoknyák és nadrágok divatba jöttek azzal párhuzamosan változott a fehérnemű dizájn és a nők nagyon hamar megkedvelték a komfortosabb alsóneműket. „Természetesen a női intim ruhadarabok egyik célja a férfiak elcsábítása, azonban a férfiak azokat a nőket találják vonzónak, akik természetesek és jól érzik magukat. A kampány is ezt sugallja: Amit viselsz az teljesen a tiéd, érted van” – magyarázta a divatmárka igazgatója. A kényelmi szempont mellett talán az is hozzájárult a vásárlói magatartás megváltozásához, hogy több felmérés szerint is a férfiak szexisebbnek tartják a franciabugyikat a tangánál, valamint az utóbbi a nőgyógyászok szerint a legegészségtelenebb alsónemű típus. A sztároknál is egyre népszerűbbek a Bridget Jones-os bugyik: a brit Vogue szerkesztője - aki modellként is ismert - könyvében ilyen alsóneműben fotóztatta magát, de az ausztrál énekesnő, Iggy Azalea és Taylor Swift a nagymama bugyi mellett tette le a voksot.   (news.com.au)
2015.06.01 23:52:03
További hírek Életmód témában


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!