A siker útján
A ’90-es években Tommy ruhái a különböző zenei irányzatokat követték, ezek hamarosan a
Tommy Hilfiger kollekcióban is megjelentek. A növekvő népszerűség hatására a nők is a férfi Hilfiger ingeket hordták, ezért a sikeres felbuzdulás miatt 1995-ben a kínálatot női kollekcióval is kibővítették, melyet szintén az ingek és farmernadrágok képviseltek, már kicsit szexibb formában. Még ugyanebben az évben Tommy-t az év férfi divattervezőjének választotta az Amerikai Divattervezők Tanácsa. Hilfiger, az amerikai tervező, akit folyamatosan megihlet az a társadalom, amelyben él, ezért is válhatott márkája az amerikai emberek részévé.
2004-ben a Tommy Hilfiger cégnek 5400 alkalmazottja volt, az éves bevétele pedig átlépte az 1,8 milliárd dollárt. Ez nagy ugrás volt ahhoz képest, hogy a vállalkozás egy nagy kopott inggel indult. A márka továbbra is tartja az eredetiségét, nem követi, hanem kezdeményezi a trendeket.
Mára természetesen nemcsak az ingek, farmerek, pólók, hanem külön cipő, óra, parfüm kollekció, valamint a táskák, kiegészítők, papucsok, szandálok és lakberendezési tárgyak is viselik a márka nevét. A Hilfiger márka nemcsak a kiváló minőségéről és az aktuális trendek ismertetéséről híres, hanem a sajátos kék, piros és fehér színekből álló kollekciójáról is. Sokan, ezen színek alapján azonosítják a Tommy Hilfiger termékeket.
Hol vásárolhatunk ilyen termékeket?
A LifeStyleShop webáruház oldalán ezekkel a trendi és utánozhatatlan termékekkel mind találkozhatunk. A választék széleskörű, így a táskák, pénztárcák, cipők, papucsok, magassarkú cipők és egyéb kiegészítő termékek között válogathatunk.
A kollekciók nemcsak szépek és divatosak, de a lábbelik esetében a gyártó gondolt a kényelemre és a minőségre is. Tehát, ha a Tommy Hilfiger cipőit választod, biztos lehetsz abban, hogy egy kényelmes, strapabíró lábbelit kapsz, a más termékek esetében pedig a minőség és tartósság garantált.
Érdemes tehát ezt a márkát kipróbálni, amely egyben trendi, kényelmes, és a gyártó által megálmodott színekből megalkotott.