Clooney-hasonmással reklámoz az Espresso
Bár csak egy betű a különbség, és mintha a reklámban a megszokott módon George Clooney ajánlaná a kapszulás kávét, a Nespresso izraeli konkurense, Clooney-hasonmással hirdeti termékét. Ez a kampánytréfa 50 ezer dollárba kerülhet az Espresso Barnak, azonnal beperelték a céget.

  Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooney-val fognak találkozni a képernyőn. A klipben a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész. A pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé-csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kérte és a fogyasztók megtévesztése miatt 50 ezer dollár, azaz mintegy 10 millió forint kártérítést követelt a bíróságon az izraeli riválisától. A Clooney-t lekoppintó cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.   (Fotó: YouTube)
2016.01.22 17:35:53


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!