Ursula von der Leyen hazudott: Kamu volt az, hogy az oroszok megzavarták a GPS-t
Az Európai Bizottság vezetőjének, Ursula von der Leyennek kalandos sorsát, vagy inkább képzelgéseit igazolja a most lebukott hazugság, miszerint a repülőgépnek mellyel Bulgáriába majd Romániába utaztak, a GPS-ét az oroszok “kikapcsolták”.

Ahogy ezt az Ursula von der Leyen bulgáriai és romániai útját krónikázó lakájsajtó közzétette, mint szenzációt, újabb orosz atrocitást. Nos, a sztori több sebből vérzik és hamar kiderült ez a kitalált hőseposz is, miszerint Ursula bátor pilótája a gaz oroszok miatt papírtérkép segítségével kellett landoljon, sima hazugság. Újabb hazugság.
Teljesen megdöbbentő, de Brüsszel azon állításait, miszerint oroszok zavarták volna Ursula von der Leyen repülőgépét, még az EU kvázi hivatalos lapja, a lakájmédia Politico is tagadja egy csütörtökön megjelent cikkben.
Érdekes módon a cikket „szabadon” olvashatta bárki – bár általában az ilyen anyagokat az előfizetők számára tartották fenn, ahogy maga a kiadvány is említi ezt.
Íme egy idézet:
„A von der Leyen elleni állítólagos orosz agresszió súlyos diplomáciai válságot, vagy ami még rosszabb katonai konfliktust válthatott volna ki. Néhány nappal később azonban a bolgár kormány és az EU illetékesei is tagadták az incidenst.”
A Politico idézi a FlightRadar 24 jelentését is, amely szerint az Ursula által bérelt repülőgép GPS-e folyamatosan működött, és a bulgáriai leszállás mindössze 9 (kilenc) percet késett. Zselezkov bolgár miniszterelnököt is idézik, aki kijelentette, hogy az úgynevezett incidens egy „rutinszerű kis hiba volt, amely az ukrajnai háború tágabb következményeihez kapcsolódik”.
Zseljazskov kijelentette:
„Nincs szükség a helyzet kivizsgálására, mivel ezek a zavarok nem hibrid fenyegetések, sem kiberfenyegetések.”
Vagyis, nem kellene kivizsgálni az esetet, hogy ne váljon még nyilvánvalóbbá, hogy kitaláció volt az egész?
Továbbá a Politico azt írja, hogy a bolgár hatóságok megállapították, hogy Ursula von der Leyen gépén egy tartalék elektronikus rendszer is volt, amely rádióhullámokat használt, így nem is volt szükség papírtérképek használatára a leszálláshoz, ahogy azt Brüsszel pánikszerűen bejelentette.
Végül is mi történt valójában?
Zhelyazkov Politico által idézett nyilatkozata szerint rádióelektronikai kimaradás volt, ami gyakori dolog az ukrajnai konfliktus kezdete óta. Ennek eredményeként „a bolgár légiforgalmi szolgálat azonnal alternatív leszállási megközelítést javasolt, földi navigációs segédeszközök (műszeres leszállórendszer) használatával... a GPS-rendszerektől függetlenül . ”
Jan-Arwed Richter, a kereskedelmi repülés biztonsági elemzéseit végző JACDEC vezérigazgatója megjegyezte, hogy a FlightRadar 24 és más repüléskövetési adatok szerint von der Leyen repülőgépe „kelet felől közelítette meg a plovdivi repülőteret, valószínűleg azért, hogy a 30-as kifutópályán szálljon le”. De „ismeretlen okokból ezt az első megközelítést elhagyták, és [a repülőgép] 2100 méteres magasságban átrepült a repülőtér felett .”
Richter hozzáteszi:
„Ezután egy könnycsepp alakú jobbra fordulót hajtott végre délkeleti irányba, majd áthelyezte magát a 30-as kifutópálya lokalizáló megközelítésére, ami biztonságos leszállást eredményezett.”
De hogy jönnek ide már megint az oroszok? Hol vannak az oroszok?
Az oroszok, akik a Mély Állam globalistái szerint beavatkoztak a Trump megválasztásába, az állítólagos oroszok, akikre hivatkozva annulálták a tavaly decemberi romániai választásokat is, az ócska orosz cinkelt kártya, amit a globalista maffia mindig előránt, ha valami disznóságot követ el.
A SkAI a következőket tette közzé:
„De a repülési adatok nem jelzik a GPS-jel elvesztését von der Leyen repülőgépén.”
Ennek eredményeként a FlightRadar szerint a repülés az 1 óra 48 perc helyett 1 óra 57 percig tartott.
És maga a Politico – ismétlem, az Európai Bizottság belső kiadványa – is megjegyzi: „kisebb késedelem volt csak” .
Az Eurocontrol és az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (EASA) közölte, hogy „jelenleg elemzik a jelentett esemény tényállását” .
Az EASA azonban tagadta a pilóták által leszálláshoz használt papírtérképpel kapcsolatos ostobaságokat is:
„Ha a GPS meghibásodik, vagy ha a pilóták azt észlelik, hogy egy jel hamisított vagy zavart (mindkettőt cáfolta a SkAI és a FlightRadar ), vannak más rendszerek is, mind a fedélzeten, mind a földön, amelyekre a pilóták támaszkodhatnak a biztonságos repülés folytatása érdekében.” Tehát: Ursula gépével gyakorlatilag nem történt komolyabb incidens, és az oroszok keze sem volt benne ebbe a “legendában” sem.
Az egész egy nyers kitaláció volt, aminek a célja az volt, hogy felhergelje az agymosott hasznos idiótákat és a lefizetett médiát, fokozza a háború eszkalációját és lerombolja a béketárgyalásokat.
De a FlightRadar, az SkAI és más szervek által közzétett technológiai adatok leleplezték ezt a hazugságot.
A Politico leleplező cikkének rejtélye továbbra is kérdés, a lakájsajtó gyakorlatilag hátba támadta a saját Úrnőjét, nevetség tárgyává téve azt.
Tehát, semmilyen fennakadás, veszélyes helyzet nem volt Ursula asszonyság gépén. A jelek szerint mindez csak újabb Slava Ucrainás propaganda hazugság volt, hadd lássa a világ, hogy a gaz oroszok még a GPS-ét is megzavarták a bátor Ursulának, aki miután a WEF parancsára beoltatta az EU lakosainak több mint a felét a COVID-méreginjekcióval, most mindent elkövet az ukrajnai háború eszkalálásáért. Ugyanis, ha kitörne a béke, az a végüket jelentené, mert el kellene számoljanak az elmúlt 5 év globalista terrorakcióival, a COVID-kamutól kezdve a Slava Ucraináig!
sgy
2025.09.04 20:32:11