Már gyorsan árulja a luxus verdáit a balesetet okozó maffiozó
Már árulja luxus autóit tegnapi angyalföldi balesetben résztevő nehéz fiú M.Richárd. Valami miatt nagyon kell neki a pénz úgy tűnik. Azonban pechére senkinek nem kellenek az egyenként 30 milliót taksáló verdák. A férfi a hírhedt kecskeméti maffia perben is el volt ítélve. Sőt a Conti-Car vezérének a bűnbánó R.Lászlónak a kedvence volt, aki mindenkire terhelő vallomást tett csak, hogy szabaduljon. Az ügy érdekessége, hogy bár az ártatlanság vélelme mindenkit megillet, de valljuk be ennél kisebb balesetekért szinte mindenkit leszoktak csukni egy picit. Gondoljunk csak bele az M5-ös kivezető szakaszánál történt rendőrgázolásra. Most azonban ez elmaradt. M.Richárdot kedveli a BRFK elképzelhető.

A Conti-Car egyik pentitó és vádalkut kötő vezérének volt a kedvenc beosztottja a tegnapi angyalföldi balesetet okozó luxus Mercis. M. Richárd, nem ismeretlen a rendőrök elött, hisz a kecskeméti maffiaper ötödrendű vádlottjaként 8 év büntetést kapott. Korábban pedig egy fura hitelfelvételnél keveredett bajba. A maffia most bajba keveredett tagja gazdag, tele van mint a déli busz pestiesen mondva. Érdekes módon nem vették őrizetbe sem a rendőrök pedig két ember meghalt.
A 30 milliós luxus Mercivel repesztő M.Richárd tagadja, hogy ő szabálytalankodott volna. Szerinte a másik autós ment vele szembe. Azonban, ha ez így lenne, akkor miért akar gyorsan pénzt szerezni M.Richárd a föld alól is ? Kell neki feltehetőleg ügyvédre, ami nem olcsó, sőt minimum 10 millió lesz neki. Vagy esetleg menne pihenni gyorsan külföldre. Ami szintén drága.
Az Esti Újság úgy értesült, hogy M.Richárd több luxus autóját árulja tegnap óta. Azonban ezekre a 30 milliós verdákra nehezen talál vevőt.
Az azonban mindenképp érdekes, hogy őrizetbe sem vették a sofőröket a rendőrök. Holott ennél kisebb fajsúlyú baleseteknél már az előzetest is indítványozni szokták.
Ráadásul M.Richárd nem kispályás fiú. Igaz, hogy nem közlekedési baleseteket szokott okozni, de zsarolástól kezdve volt már neki sok minden a rovásán.
Mint ismeretes tegnap a fehér luxus Mercivel való ütközés után a Citroen a közeli trolimegállóba csapódott, elsodorva az ott várakozókat. A balesetben egy 23 éves férfi a helyszínen meghalt, hárman súlyosan, hárman pedig könnyebben sérültek. A súlyos sérültek közül egy 37 éves budapesti férfi a kórházba szállítást követően még hétfőn életét vesztette. Kisdi Máté, a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője korábban azt közölte az MTI-vel: a Dózsa György út és a Kassák Lajos utca kereszteződésében történt a baleset, amely után az egyik roncsból két embert kellett kivágniuk a tűzoltóknak. A Budapesti Rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint halálos közúti baleset gondatlan okozása miatt indítottak büntetőeljárást egyelőre ismeretlen tettes ellen. Az eljárás során gyanúsítotti kihallgatásra még nem került sor, csak tanúkihallgatások történtek.
A Bors szerint a M. Richárd fél órája volt tulajdonosa a közel 30 milliós kabriójának. M. Richárdhoz közel álló forrásaink szerint a férfit a rendőrség már tanúként kihallgatta és részletes vallomást tett. Azt állította, hogy kanyarodáskor a vele szemben érkező autó az ő sávjába próbált szintén kanyarodni és emiatt ütköztek össze. A csattanáskor a Citroen a buszmegállóba csapódott, vélhetően a Mercedes nagy sebessége miatt. A balesetben M. Richárd is megsérült, így a kórházban teljes körűen kivizsgálták. Úgy tudjuk, hogy sem a vizelet-, sem a vérvizsgálat nem mutatott ki nála alkoholos, vagy drogos befolyásoltságot. A vizsgálat töréseket és zúzódásokat diagnosztizált a sofőrnél, de ma végül – saját felelősségre – kiengedték a kórházból. Azt is megtudtuk, hogy a rendőrök találtak a balesetről térfigyelő kamera felvételeket, így azokat összevethetik a vallomásokkal és kiderülhet, kinek a felelőssége a baleset okozása. Mivel féknyomokat nem találtak, a rendőrségnek – illetve a szakértőknek – a felvételek alapján kell az autók sebességét megállapítania. Az is elképzelhető, hogy mindkét sofőr gyanúsított lesz, de egyenlőre mindkettejüket csupán tanúként hallgatták ki. Úgy tudjuk, M. Richárd elismerte, hogy gyorsan hajtott, azt azonban nem tudta megmondani, mennyivel. Ilyen esetben a később felkért szakértőnek azt kell megvizsgálnia, hogy a gyorshajtás közrejátszhatott-e a baleset kialakulásában, valamint a halálos sérülések bekövetkeztében. Ha igen, akkor vetődik fel M. Richárd büntetőjogi felelőssége.
Mint ismert, a kecskeméti maffiaperben hozott ítélet szerint Radnai László a kilencvenes évek közepétől egy bűnszervezet első számú vezetője volt. Radnai László és tíz társa ellen, 2005. májusában kezdődött büntetőper Kecskeméten, a Bács-Kiskun Megyei Bíróságon. A vádlottakat emberölés előkészületével, fegyvercsempészéssel és lőfegyverrel való visszaéléssel vádolta az ügyészség. A vád szerint a bűncselekményeket a vádlottak bűnszervezet tagjaként követték el. A társaság egy balatoni csoport érdekeltségeit akarta átvenni, akár erőszakosan is. A hierarchikusan felépített szervezet harmadik szintjén állt, de – Radnai felügyelete alatt – még irányítási és döntési joggal rendelkezett M. Richárd, aki a szórakozóhelyeket ellenőrizte Budapesten és a Balatonon, de ő koordinálta az erőszakos fellépést igénylő akciókat is. A kecskeméti maffiaper ügyében a Szegedi Ítélőtábla több mint 10 évvel ezelőtt összesen hatvannégy év fegyházbüntetést szabott ki jogerős ítéletében a vádlottakra, közöttük M. Richárd nyolc évet kapott. Bűnlajstromuk között kábítószer-kereskedelem, prostitúció ellenőrzése és védelmi pénzek szedése is szerepelt.
2017.05.16 18:01:44