Közel 200 milliárdba került de most bekrepált
Ismét baj van a MÁV egyik vonalán. Aki vonattal menne Hatvan felé semmiképp ne tegye de onnan se jöjjön senki Budapestre. Az eset azért is érdekes mert pár éve ezen szakasz korszerűsítésére és Eu-s szintre emelésére majdnem 200 milliárd forintot költött a magyar állam. Nem bírta sokáig sajnos.
Péntek délután Rákos és Hatvan között biztosítóberendezési hiba miatt átmenetileg nem közlekedhetnek a vonatok, az érintett járatok várakozni kényszerülnek, a hatvani vonalon jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani, közölte a Facebookon a Mávinform.
A kialakult helyzetről az alábbiakat közölték.
Budapestről Gödöllő-Hatvan felé:
• Kőbánya felsőre, valamint Rákosra az újszászi vonal járataival utazhatnak, ezeken a helyeken átmenetileg az InterCityk is megállnak
• Akadémiaújtelepre, Rákosligetre, Rákoscsaba-Újtelepre, Rákoscsabára és Pécelre a BKK 169E járatával utazhatnak, melyen elfogadják a vonatjegyeket is.
• Isaszegre a Pécelről induló pótlóbuszokkal juthatnak el
• Gödöllőre, valamint azon túl a H8-as HÉV-vel utazhatnak, melyen elfogadják a vonatjegyeket
• Gödöllőtől pótlóbusszal utazhatnak tovább Hatvanig
Hatvan-Gödöllő felől Budapestre:
• Hatvantól Pécelig pótlóbusszal utazhatnak
• a főváros felé történő eljutáshoz Gödöllőtől a H8-as HÉV-et javasoljuk, melyen elfogadják a vonatjegyeket.
• Péceltől a BKK 169E járatával utazhatnak az Örs vezér terére, ahonnan az M2-es metróval juthatnak el a Keleti pályaudvarra.
• A 169E busz átmenetileg Akadémiaújtelepnél is megáll.
A Volánbusz járatain is elfogadják a vasúti jegyeket Hatvan, Gödöllő térségében: 410, 411, 413, 414, 415, 422, 430, 440, 441, 412, 416, 424, 434, 1040, 1046
A Budapest-Hatvan vonal korszerűsítése egyébként alig két éve fejeződött be. A fejlesztés a Technológiai és Ipari Minisztérium (jogelőd: Innovációs és Technológiai Minisztérium) megbízásából, a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában, hazai és uniós forrásból valósul meg. A Keleti pályaudvar és Kőbánya felső vasútállomás közötti kivitelezést az R-KORD Kft. végezte nettó 9.790.835.721,-Ft értékben, a Rákos – Gödöllő vonalszakasz közötti vasúti pálya korszerűsítését a Strabag Vasútépítő Kft. és Belfry PE Kft. Konzorcium végezte nettó 62.267.583.106,-Ft értékben, a Gödöllő – Hatvan vasúti vonalszakasz pályaépítését és a kapcsolódó létesítmények korszerűsítését a Swietelsky Vasúttechnika Kft. végezte nettó 64.461.438. 136,-Ft összegben, a Rákos – Hatvan vonalszakasz biztosítóberendezési, távközlési és ETCS2 kivitelezési munkáit a GTS Ground Transportation System végezte nettó 23.795.393.663,-Ft összegben.


(cst)

2024.12.20 18:13:35


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!