Az olasz csődör színre lép
280 lóerős, kétliteres turbómotorral, automata váltóval, összkerékhajtással kínálja a Stelvio első, megvásárolható szériáját az Alfa. Az új olasz csődör csak limitált darabban lesz kapható.
Alfa Romeo Stelvio First Edition: ezen a hangzatos néven kínálja korán érő portékáját az olasz sportmárka. Miután a tavalyi világpremieren a Quadrifoglio csúcskivitelről rántotta le a leplet a gyár, most egy szelídebb, de korántsem álmos verzióval kezdődik meg a százévesnél is öregebb márka első SUV-jának a forgalmazása. Az első kiadás 2,0 literes, négyhengeres turbómotort kapott, amelynek 280 lóereje 230 km/óra végsebességre elegendő; a 400 Nm nyomaték 5,7 mp alatt gyorsítja 100 km/órára az 1660 kilós menetkész tömegű járművet. A szénszálas kardántengelyen keresztül normál esetben a hajtóerő 100 százaléka a hátsó kerekekre jut, de szükség esetén akár 50:50 arányú nyomatékmegosztás is megvalósítható. A hajtáslánc végpontjai között nyolcfokozatú automata váltó teremt kapcsolatot; ez a kormány mögött elhelyezett alumínium váltófülekkel is kapcsolható. Az utastér legfőbb látványossága az indítógombbal szerelt bőrkormány, de a valódi fabetétek, a vaskos bőrbe bújtatott ülések és a központi, 8,8 colos kijelző (meg annak 7,0 colos párja a műszeregységben) is impozánsan mutatnak. A már megrendelhető Stelvio First Edition alapfelszerelése viszonylag gazdag: ráfutásra figyelmeztető rendszer, autonóm vészfékezés, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer vigyáz a biztonságra, a kényelmet tolatókamera, első és hátsó parkolóradar, motoros csomagtérajtó, automatikus fényszóróvezérlés javítja. (Forrás: Vezess–Esti Újság)
2017.01.24 09:31:26
További hírek Autó-motor témában


© Esti Újság - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!

© Esti Újság - 2025 - Hírek és Bulvár minden mennyiségben!