hirdetés

Baj van a Fradi elnökségi tagjának a buszos vállalkozásával ? Vagy csak túlterhelt volt a cég buszos állománya? Mindenesetre nem kevés bosszúság érte azokat az utasokat, akik az Orangeways járatával akartak szombat délután Krakkóból Budapestre utazni. A busz sajnos karambolozott Szlovákiában, emiatt órákat késett. A társaság végül mentesítő járatot küldött. De épp azt, amely összetört. Az utasok nem mertek felszállni, és a pályaudvar felügyelője sem engedte elindulni a buszt. Volt, aki kénytelen volt az állomáson éjszakázni állítólag.

orangeways

A Népszabadság az egyik olvasójától tudta meg, mi történt hétvégén az Orangeways Krakkó–Budapest járatával voltak némi gondok. Ez az a buszos cég,a amelynek a vezetője volt a Fradi elnöke is rövid ideig, és Kovács Miklós jelenleg is a zöld-fehér klub elnökségének tagja.  S ez az a cég, amely nagy nehezen, majd öt éve többszöri próbálkozásra tudta csak elnyerni a Várban a buszközlekedésre kiírt tendert.

Szóval a Krakkó-Budapestjárat  menetrend szerint szombat délután fél 3-kor indult volna a lengyel városból, de órákig nem futott be a buszpályaudvarra. Kiderült, hogy karambolozott a hegyek között Szlovákiában.

Az Orangeways erről szóló tájékoztató Sms-sét az olvasó állítása szerint a kitűzött indulás után három órával kapta meg a késésről. Mentesítő járatot ígértek nekik, végül este 8 óra körül az a busz érkezett meg, amely karambolozott. A jármű és a sofőrök is olyan állapotban voltak, hogy az utasok nem vállalkoztak a hat és fél órás útra, hanem rendőrt hívtak. A pályaudvar felügyelője sem akarta engedni, hogy a sérült karosszériájú, berepedt szélvédőjű busz elinduljon Budapestre. Baj volt az első ajtóval is, nem nyílt ki. A rendőrök jegyzőkönyvet vettek fel a helyszínen, és a busz nem indulhatott el.

Volt, aki a buszállomáson éjszakázott, és volt, aki a másnap reggel, Budapestről induló gépét késte le. A pórul járt utasok azóta próbálják elérni az Orangaways-t.

A cikkben megjegyzik: a fapados társaságra évek óta panaszkodnak amiatt, hogy nehéz elérni az ügyfélszolgálatukat, nem válaszolnak az utasok e-mailjeire, illetve előzetes értesítés nélkül törölnek járatokat. Az internetes fórumokon sokan kritizálják a járművek műszaki állapotát is.

(fotó: illusztráció )