hirdetés

Árat emel többek között a Telenor és komoly zűrzavar alakult ki. Legalábbis a cég ügyfélszolgálatain kisebb tömegnyomore lett, állítólag az online és telefonos ügyintézés nem bírta a túlterhelést.

 

telenor

El sem hiszem. Minden évben eljátsszák majd ezt?” – ezt kérdezte egy ügyfél a Telenor ügyfélszolgálatán.

Míg más más véleményen van.

Megint csak a kismebrekkel szórakoznak- mondta keseredetten egy másik várakozó.

Egy harmadik ügyfél nem nagyon izgult.

Simán felmondom a szerződését, mert őt sem kérdezték meg előre, hogy mit szólok a tarifaemeléshez. Már csak oda kell jutnom a pulthoz, ami pár óra biztos lesz – mondta mosolyogva a fiatal szaki.

Szerződésmódosításra váró ügyfelek állnak sorba szinte minden Telenor üzletben. MOndhatni nagy a nyüzsgés.A cég hiába vezetett be az üzleteiben gyorsított eljárást, hogy csökkentse a várakozási időt, ennek látszólag semmi hatása nem volt.Tumultus, hangosan méltatlankodó ügyfelek és fel-alá szaladgáló alkalmazottak voltak helyette. Sokan mászkáltak türelmetlenül. Voltak olyanok, akik összefogtak, és együtt szidták a Telenort, de sokan csak ültek csendben, és bámultak ki az aluljáróba. A Telenor ugyanis árat fog emelni. Az ügyfelek megúszhatják a drágulást, de csak akkor, ha jelzik a szolgáltató felé, hogy nem fogadják el a szerződésmódosítást. Amennyiben ezt elmulasztják, fizethetnek többet.

A Telenornak elvileg telefonon és az online ügyfélszolgálaton is lehetett jelezni a döntést, de a nap nagy részében egyiket sem lehetett használni. Maradt tehát a legközelebbi ügyfélszolgálatra gyaloglás, a sorszámhúzás és a várakozás.

Tavaly is eljátszották ugyanezt, de akkor nyaralni voltam. A mobilomat nem kapcsoltam be, nem láttam a figyelmeztető SMS-t. Csak amikor már hazajöttem, de akkor már túl késő volt. Azóta havi ezer forinttal fizetek többet.

( Fotó: Origó )