hirdetés

Az interneten jelen lévő magyar vállalkozások közül csak elenyésző számban foglalkoznak online értékesítéssel, de még az igazán profik sem nagyon koncentrálnak azokra a potenciális vásárlókra, akik valamiért továbbállnak a honlapokról. Egy ügyes magyar módszer marketingköltések nélkül segít visszafordítani a „befuccsolni látszó” vásárlásokat.

Online Marketing Strategy Branding Commerce Advertising Concept

Ahogyan a világon, Magyarországon is egyre fontosabbá válik az internetes jelenlét a vállalkozások számára. Százezernyi céges weboldal közül elenyésző mértékben foglalkoznak csak online értékesítéssel, és még kevesebben vannak olyanok, akik igazán jók ebben – vallja Nagy István, a MirMor.eu értékesítési igazgatója.

A legtöbb vállalkozás vezetője sajnos nem fordít elegendő energiát cége internetes jelenlétének fejlesztésére. Ahogy haladunk a korral, gyorsan változnak a felhasználói szokások és az eladási technikák, mégis muszáj naprakésznek maradni. Már nemcsak az a fontos, hogy a potenciális vásárlók rátaláljanak egy cég weboldalára, hanem az is, hogy minél nagyobb valószínűséggel vásároljanak is ott. Ezt pedig finom módszerekkel, ötletes eszközökkel igenis lehet befolyásolni – mondta a MirMor.eu vezetője.

A Fiatal Vállalkozók Hetének keretein belüli előadásában Nagy István nagy sikerrel mutatta be a MirMor.eu online üzleti megoldását, amely olyan eszközt ad a megbízó kezébe, amellyel hatékonyan növelhetik a konverziós rátájukat. Az ötlet magától a tulajdonostól származik, aki saját befutott vállalkozásához fejlesztette ki a rendszert. A MirMor.eu annyira jól működött nála és a közeli ismerősök cégeiben is, hogy rájöttek, hiánytermékről van szó. A cég stratégiai partnere a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének, így a fiatal vállalkozók még gyorsabban érhetnek el eredményeket.

Azoknak tudunk segíteni, akik már rendelkeznek céges weboldallal, vannak interneten megvásárolható termékeik vagy díjmentes szolgáltatásaik, és van online marketingfolyamatuk. Feladatunk, hogy amikor becsatlakozunk a folyamatba, megmentsük a látogatókat, és vásárlót, visszatérő ügyfelet csináljunk belőlük. Tulajdonképpen azoknak a felhasználóknak adunk el, akik érdeklődők, és egyszer már eldöntötték, hogy nem vásárolnak – árulta el Nagy István, a MirMor.eu értékesítési igazgatója.

Az alig fél évvel ezelőtt indult szolgáltatás Magyarországon egyedülálló módon ötvözi az online marketingeszközöket, és a big data alapján alkalmazza őket.

Eszköztárunkban szerepel online chatszolgáltatás, felugró ablakok, hírlevelek, ügyfélkezelő rendszerek, látogatónként egyesével személyre szabható hirdetések. Ezek külön-külön ismertek, együtt azonban senki nem használta még őket rendszerszintűen itthon. Fontos, hogy a MirMor.eu használata nem igényel pluszmarketingköltést, a szolgáltatás a meglévő látogatókból hozza ki a maximumot: átlagosan 20-30 százalék növekedést érünk el, de esetenként megsokszorozni is képesek vagyunk az addigi teljesítményt – nyilatkozta a szakember.