hirdetés

Valami nem stimmel a Vodefone környékén. Az egyik ügyfelével kimondottan szórakozik a kommunikációs cég. Szegény Redes ügyféllel külföldön toltak ki nem is akárhogy. Kapott egy hóközi számlát, aminek a befizetési határideje elött jóval kikapcsolta a kedves multi telekommunikációs vállalat az ügyfele szolgáltatását, aki mindig szépen, rendesen időben jó pár éve Redes . Szép és elegáns megoldás, olyan magyaros.

Egy Vodafoneos Redes ügyfél kereste meg szerkesztőségünket panaszával. A sztori olyan igazi magyaros, hungaricumos eset, de tegyük hozzá nekünk megdöbbentő. Mi is Vodafonesok vagyunk de el kell gondolkoznunk nekünk is azon, vajon akarunk-e olyan multi vállalkozást komoly összeggel tömni, amely szó szerint saját ügyfelével bánik el piszok módon.

Főhősünk külföldre utazott, ahol rajta kívül álló okok miatt telefonálnia kellett haza, percenként 700 forintért. A Redes ügyfél nem aggódott, hisz a számlabefizetés mindig rendben ment, nem is keveset fizet havonta, közel 70 ezret a Vodafonenak. Azonban a szolgáltató küldött egy SMS-t, június 18-án, hogy mivel főhősünk telefonján megnövekedett a  forgalom, fizessen be 33 ezer forint hóközi egyenleget június 26-ig. Ez sem volt gond sőt nem is aggódott szegény főszereplő, 20-ig, amikor is kilőtték a szolgáltatását. Se ki, se be jövő hívás, se SMS fogadás semmi nem működött. Mivel 14 ezer kilométer távolságra volt szegény főszereplő, telefon nélkül így írt e-mailt, hogy ez most mi. Választ is kapott. 30 nap múlva majd kap egy levelet.

Hát telefon nélkül maradtam, ami azért baj, mert ez a munkámhoz kell. Rengeteg kár ért és ér a mai napig, hisz kellett venni egy amerikai kártyát, egy új telefont és nem beszélve arról, hogy így a pénzügyeimet sem tudom intézni. De igazából az keserít el, hogy miért kapcsolják ki teljesen a szolgáltatást azon idő elött, mielött kérik a befizetést ? Vajon ezt a Vodafone hány ügyféllel teszi meg , kérdem én ? Elszomorító ez, főleg úgy, hogy Redes ügyfélként nem kevés pénzt, havonta közel 70 ezret fizetek. Az pedig, hogy majd 30 nap múlva válaszólnak a megkeresésemre, nos ez a vicc kategória-mondta a rémsztori főhőse P. Zoltán.

Az eset rémisztő és  fura. Adódik a kérdés, minek ír a Vodafone az SMS-ben időpontot az ügyfélnek, hogy meddig fizessen, ha már elötte kikapcsolja a szolgáltatást?  Ráadásul csak azt írták, korlátozni fogják a szolgáltatást. Na de az nem korlátozás, hogy semmi nem működik ,se bejövő hívás, se sms, se internet, se semmi. Ez kikapcsolás. Vajon ezt a Vodafone mivel fogja majd magyarázni nem tudjuk de készülünk a röhögésre.

Az tény kérdése, hogy a Vodafone eljárása nem etikus semmilyen szempontból sem. Az, hogy törvényt vagy jogszabályt sértett-e a telekommunikációs cég nem tudjuk mert nem vagyunk jogászok de valamiféle jogszabályt egészen bizonyosan vétett a Vodafone.