hirdetés

Megszüntették javarészben a hibákat a MÁV szakemberei. Így a súlyos több mint egy órás késések is letudva. A Szerencs−Nyíregyháza vonalon 20 órától a biztosítóberendezés újra mindkét helyen üzemszerűen működik. A Nyíregyháza és Miskolc között közlekedő személyvonatok esetében a késések folyamatosan minimálisra csökkennek, de a záhonyi vonalról érkező Takta InterCity 110 perc késéssel tart miskolci célállomása felé.

nyugati

A Budapest−Szolnok−Debrecen−Nyíregyháza−Záhony fővonalon Karcag és Püspökladány állomás között az elromlott biztosítóberendezést 19:25-re megjavították, de közben 18:30-kor az egyik személyvonat mozdonya meghibásodott Ceglédbercel megállóhelyen, ezért Albertirsa és Ceglédbercel-Cserő állomás között is csak egy vágányon közlekedhettek a vonatok. A záhonyi és a nyíregyházi távolsági vonatok esetében 60-120 perces késések is előfordultak. Ezen a szakaszon 21 órától tudják újra mindkét vágányt használni a vonatok. A rövidebb viszonylatokon közlekedő vonatok esetében a késések minimálisra csökkentek, a távolsági vonatok 30-100 perc közötti késéssel fognak a végállomásokra érkezni.

A két nyírbátori mellékvonalon is megszűntek a késések.

A műszaki hibák okozta késésekért utasai megértését és türelmét köszöni a vasúttársaság.

 Mint ismeretes a hőség, valamint műszaki hiba miatt több kelet-magyarországi vonalon sokat késnek a vonatok. Van ahol több mint egy óra a késés. A Máv gőzerővel dolgozik a hiba elhárításán, amelyet egy biztosítóberendezés okozott. Ráadásul az egyik vasút közlekedési szakaszon csak egy nyomvonalon járhatnak a vonatok felújítás miatt.  A szegény embert az ág is húzza szokták mondani. Így járt most a MÁV is. Váratlanul elromlott egy berendezés, ami miatt közel egyórás késések alakultak. A bajt pedig tetézte, hogy egy szakaszon pályafelújítás is zajlik így csak egy vonal járható.

A Szerencs−Nyíregyháza vonalon a Tokaj−Rakamaz szakaszon és Nyírtelek állomás közelében is meghibásodott a biztosítóberendezés, ezért a vonatok hosszabb menetidővel közlednek. 30-40 perces késések alakultak ki, de néhány távolsági vonat 60-70 perces késéssel tart a végállomása felé. A Budapest−Szolnok−Debrecen−Nyíregyháza−Záhony fővonalon Karcag és Püspökladány állomás között romlott el a biztosítóberendezés. Ezen a szakaszon pályafelújítás miatt csak az egyik vágányt használhatják a vonatok, most ezen az egy vágányon is lelassult a közlekedés. Az erre utazóknak 30-70 perces késésekre kell számítaniuk. A vasúttársaság szakemberei már dolgoznak a biztosítóberendezések helyreállításán. A Nyírbátort érintő két vasútvonalon a magas sínhőmérséklet miatt vezettek be sebességkorlátozásokat. Az erre közlekedő mellékvonalakon a vonatok késését tovább növeli, hogy a Szerencs−Nyíregyháza vonalon és a záhonyi fővonalon érkező csatlakozó vonatok is jelentős késéssel közlekednek. A Nyíregyháza−Mátészalka−Fehérgyarmat és a Debrecen−Nyírbátor−Mátészalka vonalon 30-40 perces késésekkel kell számolni.

 A műszaki hibák okozta késésekért utasai türelmét és megértését kéri a vasúttársaság.- írta az Esti Újság kérdésére a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóságának munkatársa, Váczi Viktor sajtóügyeletes.