hirdetés

Kimegy a divatból a tanga
2015-06-01 20:35

A nők már a bugyijukat is csak magukért választják. Folyamatosan csökken a tangák iránti kereslet, a nők évek óta inkább kényelmesebb alsóneműket vásárolnak. A hosszú derekú, nagymamás vagy Bridget Jonsos, de még a fiúsabb fazonok is népszerűbbek.

Bridget Jones bugyi

 

 

Az amerikai NPD Group piackutató adatai szerint a tangák értékesítése az elmúlt évben több mint 7 százalékkal esett, a magasabb derekú fazonokból pedig 17 százalékkal többet adtak el, mint tavaly.

Erica Russo, a Bloomingdal kiegészítők, kozmetikumok, intim ruházati részlegének igazgatója a New York Timesnak a változást azzal indokolta, hogy amint a hosszított derekú szoknyák és nadrágok divatba jöttek azzal párhuzamosan változott a fehérnemű dizájn és a nők nagyon hamar megkedvelték a komfortosabb alsóneműket.

„Természetesen a női intim ruhadarabok egyik célja a férfiak elcsábítása, azonban a férfiak azokat a nőket találják vonzónak, akik természetesek és jól érzik magukat. A kampány is ezt sugallja: Amit viselsz az teljesen a tiéd, érted van” – magyarázta a divatmárka igazgatója.

A kényelmi szempont mellett talán az is hozzájárult a vásárlói magatartás megváltozásához, hogy több felmérés szerint is a férfiak szexisebbnek tartják a franciabugyikat a tangánál, valamint az utóbbi a nőgyógyászok szerint a legegészségtelenebb alsónemű típus.

A sztároknál is egyre népszerűbbek a Bridget Jones-os bugyik: a brit Vogue szerkesztője – aki modellként is ismert – könyvében ilyen alsóneműben fotóztatta magát, de az ausztrál énekesnő, Iggy Azalea és Taylor Swift a nagymama bugyi mellett tette le a voksot.

 

(news.com.au)