hirdetés

Puliőrületet gerjesztett Amerikában a Facebook atyja is és nemrég az új Dr.Pepper üditőital reklámfilmje, amely főhőse egy kidobott, kiközősített magyar juhász és terelő kutya. 

Kitaszított pulival reklámozza üdítőitalát egy amerikai cég. Az ebnek azért igazi barátja is akad, nemcsak egy felmosófej.

dr.pepper-puli

A puliőrület a Facebook alapítója miatt tört ki az USA-ban – írja a fullank.

Mindig legyél egyedi! – ezzel a szlogennel és egy kitaszított pulival reklámozza a népszerű szénsavas amerikai üdítőt gyártója. A Dr. Pepper ital rövid videóját három nap alatt már ezrek látták, a kommentelők pedig rajonganak főhőséért, a magányos puliért.

A képernyőn a régi magyar terelőkutyát vélhetően kitette a gazdája, benzinkúton, vasútállomáson és az utcán kóborol, ahol a többi kutya sem barátkozik vele. Bánatosan szemlél egy felmosófejet, majd hozzácsapódik egy, az üdítőt szállító – szintén “bevándorlónak” tűnő – fiúhoz. Végül megkedvelik egymást, a srác magához veszi az ebet: bozontos fürtjei boldogan lengenek a menetszélben a szállítóautó anyósülésén. Úgy tűnik: a két “idegen” örök barátságot köt.

Az USA-ban a pulimánia nem most kezdődött: tavaly nyáron Szőke Gábor Miklós Repülő puli installációja fogadta a washingtoni Smithsonian Folklife Festivalra (SFF) érkezőket, ugyanis a rendezvénynek Magyarország volt a díszvendége. Előtte Mark Zuckerberg, a Facebook atyja szerzett be hazánkból egy Beast (Szörny) nevű, “ravasz” fehér terelőkutyust, amelynek már több mint 2 millió követője van a legnagyobb közösségi portálon, és naponta tízezrek “lájkolják” képeit.