hirdetés

Bár csak egy betű a különbség, és mintha a reklámban a megszokott módon George Clooney ajánlaná a kapszulás kávét, a Nespresso izraeli konkurense, Clooney-hasonmással hirdeti termékét. Ez a kampánytréfa 50 ezer dollárba kerülhet az Espresso Barnak, azonnal beperelték a céget.

Cloony hasonmás

 

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooney-val fognak találkozni a képernyőn. A klipben a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

A pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé-csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kérte és a fogyasztók megtévesztése miatt 50 ezer dollár, azaz mintegy 10 millió forint kártérítést követelt a bíróságon az izraeli riválisától.

A Clooney-t lekoppintó cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

 

(Fotó: YouTube)