hirdetés

Berágtak a Fradi drukkerek, jogosan. Bár tény kérdése, hogy a bevásárlóközpontok mindig is olcsóbbak voltak, mint a boltok. Azt azonban kevesen gondolták, hogy az egyik nagynevű bevásárlóközpont lényegesen, majd egyharmaddal olcsóbban kínálja a zöld sasos tornazsákot, mint a klub shopja. Erre persze a Fradi szurkolói berágtak, nem kicsit, és jogosan.

fradizsák

A fradi szurkolói berágtak a klubra. Idézzük “Kufárok… Kufárok mindenhol…Tornazsák zöld-fehér. Ez a termék neve. A kubigrupi stadionban lévő ajándékboltban 3990 forint az ára. Az Auchanban 2990 forint. Tudjuk…Az a szemét Luss, az tehet mindenről…”
Nos a szurkolók panasza érthető, hisz olcsóbban kellene a zöld fehér ajándéktárgyakat adni a klub shpjában, hisz az egészen biztosan a klub bevételét növelné. De az, hogy egy külföldi áruházláncban a Fradis tornazsák olcsóbb, jóval, mint a Fradi shopba, nos az több mint érthetetlen. Azaz nem. A szurkolókat nem szurkolókként kezelik a Fradinál, hanem ügyfélként, akiket minél jobban meg kell nyúzni anyagilag. Pedig egy magára valamit is adó sportvezetőnek tudnia kellene, hogy a sikerhez a Fradinál, a szurkolókon keresztül vezet az út.