hirdetés

Áll a bál a buszosoknál. A szakszervezet szerint a Budapesti Közlekedési Központ ráuszította az utasokat a sofőrökre. Arra kérték a járművezetőket, hogy ők is tegyenek bejelentést a BKK-nál, ha atrocitás éri őket.

 

Az Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKV) közleményt adott ki, miután a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kvázi a nyilvánosság előtt rászólt a sofőrökre, hogy legyenek udvariasak az utasokkal. Utóbbiakat arra kérték, ha nemkívánatos magatartást tapasztalnak a munkatársak részéről, arról tegyenek bejelentést a BKK ügyfélszolgálatán.

Az EKV erre válaszul most nekiment a BKK-nak. Azt írják, hogy a cég megalakulása óta gyakran vitatható körülmények között ellenőrzi a munkavégzésüket, nem törődve az őket folyamatosan érő verbális és fizikai támadásokkal. Egyenesen azzal gyanúsítja a szakszervezet a BKK-t, hogy rájuk uszítja az utasokat, biztatva őket feljelentések megtételére. Az EKV szerint inkább az utazási feltételek betartására kellene nagyobb figyelmet fordítania a megrendelőnek.

Azt is hozzátették, hogy a BKK-nál nincsenek tisztában azzal, mennyi támadás éri a dolgozókat, mint ahogy azzal sem, hogy szerintük a konfliktusok döntő része nem abból ered, hogy a járművezetők nem viselkednek megfelelően.

Az EKV most arra kéri a sofőröket, hogy amennyiben atrocitás éri őket, azt jelezzék a BKK panaszvonalán.

Tény kérdése, hogy egyre több buszos bukik le vezetés közben telefonálva, vagy épp piásan ülve a volánhoz. Az is tény a buszos szakma már picit megváltozott, sok buszos Mindenhatónak hiszi magát, sokan egy kanyart sem tudnak rendesen bevenni. Persze az is érdekes, hogy kis utcákba küldenek csuklós buszokat . Szóval nehéz igazságot tenni az ügyben de talán mindenkinek türelmesebbnek kellene lennie. Az utasoknak is.